Ahad, 1 Mac 2015

Jason bay beach resort, kota tinggi, Johor

  Aku dan suami bercadang untuk bercuti di resort yang di hadapannya lautan bagi menghilangkan stress...kebetulan dapat jemputan kenduri kahwin anak mokcu buyut sedili...jadi atas kesempatan ini kitaorang pun surveylah mana resort yang kosong...apa taknya kebetulan time cuti sekolah kira nasiblah kalau dapat resort...nasib kitaorang suami isteri baik maka dapatlah bilik di Jason bay beach resort, sedili, kota tinggi...jadi aku dan suami mengambil tempahan untuk dua malam..

 5 Disember 2014, dalam pukul 11 pagi kitaorang suami isteri bertolak dari rumah di pasir gudang ke sedili , kota tinggi...πŸš—perjalanan nak ke sedili itu memakan masa 1 jam lebih...check in kat resort tu dalam pukul 2 petang...
 Dalam perjalanan singgah dulu di kedai makan berhampiran resort itu untuk makan tengahari..kalau nak cari makan kat sedili mudah pasal kedai makannya banyak...πŸ›πŸ±

 Dalam pukul 2 petang aku dan suami check in...memang seronok pasal aku dan suami ambil bilik yang tangganya menghadap laut...tenang betul bila tengok laut yang terbentang luas...damai sahaja jiwa ini...mata pula layu sahaja...mana tidaknya baru lepas makan, hembusan angin laut membuat mata bertambah kantuknya...jadi sebelum ke rumah mokcu buyut kitaorang suami isteri berehat dahulu...

 Ini adalah gambar yang sempat aku rakam pada petang itu...
  






1 ulasan: